Co zrobić, by klient zapamiętał naszą firmę?

Na rynku jest dzisiaj bardzo wiele firm. Nie zawsze klient ma szansę zapamiętać nazwy wszystkich z nich, a najczęściej niestety je zapomina. Są jednak takie, które potrafią zapaść w pamięć konsumentów na długo. Stosują one różne marketingowe chwyty, które pozwalają być zapamiętanym. Gadżety reklamowe mogą bardzo skutecznie pomóc w tym, by klient zaczął na co dzień kojarzyć naszą nazwę.

Najczęściej stosowanymi gadżetami są kubki, worki z nadrukiem, kalendarze, broszury i gadżety, a także ostatni przebój na rynku – pamięci USB. Te ostatnie są wybierane przez organizacje, których budżet na marketing jest nieco wyższy. Mogą stanowić dodatek do zakupów, lub stanowić upominek wysyłany klientowi w formie promocji.

Niebanalne gadżety

Niektóre firmy skutecznie stosują też niebanalne formy promocji. Parasole z logo firmy takie jak te https://promoshop.pl/pl/parasole-reklamowe-z-nadrukiem-logo świetnie sprawdzą się latem, kiedy ludzie dużo spacerują. Zarówno podczas deszczowych, jak i słonecznych dni parasole to często używane akcesoria, dlatego zamówienie ich dla swojego przedsiębiorstwa jako element reklamowy może okazać się strzałem w dziesiątkę.

Kubki z nadrukiem to może już bardziej tradycyjna, ale wciąż niesamowicie popularna forma reklamy. Wybór rodzaju gadżetu powinien być zależny od naszej grupy docelowej. Jeśli są to mężczyźni zainwestowanie w reklamowe kufle do piwa sprawdzi się w przypadku producentów alkoholu, czy napojów energetycznych. Produkt skierowany do kobiet dobrze jest promować na bardziej delikatnych rzeczach, jak kubki do kawy, czy talerze.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

jeden × pięć =