Liquidy smakowe – jak dokonać wyboru?
Biznes i marketing
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Liquidy smakowe – jak dokonać wyboru?

Od kilku lat w naszym kraju ogromną popularnością cieszą się tzw. elektroniczne papierosy. Wynika to z faktu, że w przeciwieństwie do tradycyjnych odpowiedników nie wytwarzają rakotwórczych substancji, co skutkuje brakiem negatywnego wpływu na zdrowie użytkownika i osób znajdujących się w jego otoczeniu. Kluczową rolę odgrywa w nich specjalny liquid, czyli płyn będący nośnikiem smaku oraz zapachu. Przy jego wyborze należy koniecznie wziąć pod uwagę kilka ważnych czynników.

Notyfikacja to wymóg konieczny 

Liquid jest płynem zawierającym składniki roślinne, glikol propylenowy, glicerynę, nikotynę, a także ekstrakt smakowy. Sprzedaje się go zazwyczaj w niewielkich buteleczkach o pojemności 10 ml. Wskutek podgrzania w e-papierosie wytwarza smakowy obłoczek wędrujący najpierw do ust, a następnie do płuc danej osoby. Jeśli chcemy kupić dobrej jakości liquid, to przede wszystkim zweryfikujmy, czy posiada stosowną notyfikację Unii Europejskiej. Świadczy ona o spełnianiu przez płyn wszelkich niezbędnych norm ustawowych dotyczących jego proces produkcji, zastosowanych składników czy ogólnej jakości. Drugi istotny parametr to oczywiście smak, który decyduje o przyjemności z palenia. Największą popularnością cieszą się zdecydowanie liquidy owocowe – np. truskawkowy, wiśniowy, pomarańczowy, jabłkowy czy mango. Warto je kupić choćby w tym sklepie online: https://liquider.eu/15-owocowe. Na rynku można zauważyć również mniej oczywiste produkty, takie jak choćby czekoladowy, coca colowy oraz herbaciany. Na koniec warto jeszcze wspomnieć o mocy, czyli stężeniu nikotyny. Jest ona wyrażona w miligramach na mililitr płynu (3, 6 albo 9 mg/ml). Dla początkujących optymalny wybór to minimalna wartość.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Na czym polega kurs laminowania rzęs?
Na czym polega kurs laminowania rzęs?
Kurs laminowania rzęs to ostatnio jedno z najpopularniejszych szkoleń, ponieważ wzrasta zainteresowanie klientek tego typu zabiegami. Kobiety zmęczone wszechogarniającą sztucznością, […]
Jak z pomyślunkiem wykorzystać przestrzeń miejską do promowania marki i firmy?
Jak z pomyślunkiem wykorzystać przestrzeń miejską do promowania marki i firmy?
Z roku na rok coraz większe znaczenie ma identyfikacja wizualna. Cały czas bardzo ważna jest jakość oferowanych towarów i usług, […]
Jakie oświetlenie zamontować w sklepie odzieżowym?
Jakie oświetlenie zamontować w sklepie odzieżowym?
Sklepy odzieżowe to specyficzne miejsca, ponieważ oprócz sal z oferowanymi do zakupu elementami garderoby znajdują się tam również przymierzalnie, w […]
Ostatnie wpisy