Jak zacząć organizować wesela w swoim hotelu?

Chociaż chwilowo branża ślubna przeżywa kryzys w związku z obostrzeniami wywołanymi pandemią, to można się spodziewać, że wraz z nadejściem wiosny powrócą dobre czasy dla organizatorów wesel, czy też posiadaczy sal bankietowych. Będzie to świetny moment na zaoferowanie usług związanych z imprezami weselnymi. Zanim jednak zaproponujemy przyszłym małżonkom nasz hotel, musimy podjąć pewne przygotowania.

Niezbędne elementy wyposażenia oraz akcesoria dekoracyjne

Wiele par wybiera miejsce na organizację wesela na podstawie możliwości, które daje konkretna sala. Potencjał naszej oferty wykreujemy, kupując odpowiednie wyposażenie. Przydadzą się stoły okrągłe, jak również kwadratowe, by zaproponować Młodym różne opcje usadzenia gości. Niezbędne będą też klasyczne, białe falbany do stołów przykrywające ich nogi. W naszym magazynie nie może zabraknąć krzeseł i pasujących do nich pokrowców. Dobrym pomysłem jest także wyposażenie się w konstrukcję do stworzenia ścianki za parą młodą.

Zazwyczaj osoby wynajmujące sale korzystają z usług profesjonalny dekoratorów posiadających własne akcesoria, ale warto zainwestować w kilka wazonów na wysokich nogach, proste, ponadczasowe świeczniki oraz podtalerze. W razie, gdyby nowożeńcy prosili nas o wykonanie choćby minimalistycznej ozdoby, będziemy na to doskonale przygotowani. Pamiętajmy również, że na naszą korzyść będzie działać współpraca z dobrymi muzykami i profesjonalistami z zakresu florystyki lub cukiernictwa, jeśli nasz hotel nie oferuje jeszcze takich usług.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

20 + dwadzieścia =