Nie można otworzyć sklepu odzieżowego bez przyciągającej wzrok witryny, a w dzisiejszych czasach okno przykuwa uwagę bardziej niż kiedykolwiek. Jest to pierwsza rzecz, którą ludzie widzą, gdy przechodzą obok, więc ważne jest, aby była czysta i zachęcająca.
Oto kilka rzeczy, których nie możesz przegapić, jeśli chcesz przyciągnąć klientów:
Upewnij się, że na szybie nie ma odcisków dłoni, smug i innych śladów, które pogarszają jej wygląd. Szkło można łatwo wyczyścić samodzielnie przy użyciu odrobiny mydła do naczyń i wody. Jeśli jest naprawdę brudna, użyj żyletki, aby zeskrobać wszelkie pozostałości na szybie przed jej wyczyszczeniem. Upewnij się, że do okna nie są przyklejone żadne naklejki, kalkomanie ani inne substancje klejące.
Jeśli sprzedajesz letnie ubrania, użyj jasnych kolorów w swoich wyświetlaczach; jeśli zimowe przedmioty są twoim celem, przejdź do ciemniejszych odcieni i bardziej stonowanych kolorów. Twoim celem jest, aby ludzie zatrzymywali się i patrzyli na to, co jest za drzwiami sklepu – nie tylko przechodzili obok bez zatrzymywania się.
Używaj stojaków na ubrania, które są solidne i atrakcyjne. Powinny one pomieścić różne rozmiary, abyś mógł pokazać klientom, jak będą wyglądać w danym stroju, zanim go kupią. Upewnij się, że wyświetlacz jest łatwy do złożenia i rozebrania w razie potrzeby – na przykład podczas przenoszenia między lokalizacjami lub zmiany ekspozycji. Stojaki na odzież możesz nabyć np. na stronie https://emanekiny.pl/stojaki.
Przyjazne powitanie przechodniów, którzy zatrzymują się, by sprawdzić, co nowego w Twoim sklepie lub zapytać o coś konkretnego, co widzieli na wystawie podczas swojej ostatniej wizyty (a może nawet podczas ostatniej wizyty kilka miesięcy temu).