Prowadząc własne przedsiębiorstwo, w którym produkujemy określone produkty i świadczymy różnego rodzaju usługi, naturalną sprawą jest to, że chcemy dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców. To przekłada się na zysk dla firmy, a o to przecież w prowadzeniu podmiotu gospodarczego chodzi. Są różne formy dotarcia do klienta. Może to być reklama za pośrednictwem środków masowego przekazu czy też zdecydowanie tańszy sposób informowania o swojej działalności – przy pomocy różnych gadżetów reklamowych. Popularne są również tablice i billboardy reklamowe. Te ostatnie zaczynają już powoli być reliktem przeszłości, ponieważ wypiera je nowa technologia.
Ogromną zaletą telebimów – w porównaniu ze zwykłą tablicą informacyjną – jest to, że treści wyświetlane na nich zmieniają się w sposób szybki i płynny, a to powoduje że przyciągają uwagę. Wskutek takiego sposobu eksponowania, reklama staje się bardziej przyswajalna i zapada w pamięć. Dodatkowo dużym atutem jest też to, że ściany LED są bardzo dobrze widoczne i to bez względu na warunki atmosferyczne lub porę dnia. Więcej informacji dotyczących tego sposobu popularyzacji przedsiębiorstwa dostępnych jest na stronie internetowej https://www.gilbt.com/sciany-led/.