Nowe nośniki reklam

Rynek technologiczny stale się rozwija, pojawiają się nowe rozwiązania techniczne, które z czasem znajdują swoich użytkowników w bardzo wielu dziedzinach, co przyciąga osoby zainteresowane tym rynkiem. Pomysły na wykorzystanie nowej technologii mnożą się z dnia na dzień, a niektóre formy ich stosowania potrafią zaskoczyć.

Nowoczesna reklama, która zaskakuje i sprawia, że chce się jej dotknąć
Znaczące zmiany można zaobserwować także strategiach marketingowych. Jeśli chcesz wyróżnić się na tle konkurencji, musisz pomyśleć nad tym, jak przyciągnąć klienta, zainteresować go i zmusić do zapoznania się z ofertą. Klasyczne gazetki w formie papierowej odeszły dawno do lamusa, reklama w internecie to teraz standard i podstawa, bez której nie istnieje żaden biznes, gadżety reklamowe – długopisy, kubki, teczki z logo – to także przeżytek i najczęściej ląduje w koszu.

W jaki sposób można zatem poprowadzić skuteczną reklamę? Chociaż z pozoru wydaje się, że nie wszystko zostało już wymyślone, okazuje się, że połączenie technologii z reklamą może przynieść nieoczekiwane efekty. Tak właśnie powstały totemy multimedialne i ekrany diodowe, które przenoszą reklamę do nowego wymiaru odbioru tekstu i grafiki.

O ile ekrany diodowe są znane i często wykorzystywane przez duże firmy do promocji swoich materiałów i często można zobaczyć je na eventach, tak totemy multimedialne są względnie nowym tematem i cieszą się dużą popularnością ze względu na możliwość wejścia w interakcję pomiędzy reklamowym przekazem a odbiorcą.

Wielkoformatowe i zachwycające – ściany LED

Ekrany diodowe są bardzo chętnie wykorzystywane we wszystkich imprezach plenerowych. Dzieje się tak nie bez powodu – to jedyna taka technologia, dzięki której obraz jest doskonale widoczny nawet w mocno nasłonecznionym pomieszczeniu lub na otwartej przestrzeni, gdzie promienie słoneczne mogą padać bezpośrednio na ekran. Bardzo często posiadają modułową budowę, która pozwala na bezproblemowe dopasowanie ich do pomieszczeń, w których będą stosowane.

Ściany LED powstają poprzez skupienie obok siebie bardzo dużej ilości diod, które mogą świecić pełną gamą kolorów. Diody zamykane są w tzw. modułach, których używa się do konstruowania telebimów o dowolnej wielkości. Ekrany diodowe można wykorzystywać z tak samo dużą skutecznością w pomieszczeniach, jak na zewnątrz, zachowując przy tym zawsze doskonały obraz o dużym kontraście i nasyceniu barw. To rozwiązanie skrojone na miarę potrzeb Twojej firmy, które pozwoli na przekazanie wybranej treści w wielkim formacie.

Interakcyjna reklama – teraz to możliwe!

Totemy multimedialne są urządzeniami, które powoli zaczynają przebijać się na rynku i w niektórych miejscach stały się niezbędnym elementem wyposażenia, bez którego klienci przestaliby się odnajdywać w danej przestrzeni. Dzięki totemom reklamowym możliwa jest interakcja z potencjalnym klientem, co stanowi ciekawą alternatywę dla klasycznych rozwiązań marketingowych w stylu gazetki promocyjnej czy broszury.

Urządzenia te bardzo często zostają wyposażone w dotykowe panele, które znane są wszystkim ze smartfonów – klienci przyzwyczajeni do docierania do pożądanych informacji za pomocą kliknięć w ekran, z pewnością bardzo szybko odnajdą się w tej formie reklamowej. Zaprezentowanie swoich usług w taki sposób jest wyjątkowo atrakcyjną dla klienta formą, pozwalającą na nawiązanie kontaktu. Treść wyświetlana na totemach może zostać zaprojektowana od podstaw przez firmę, której usługi zostaną na nim wyświetlone.

Możliwość edycji każdego detalu sprawia, że w łatwy sposób można dostosować ją do oczekiwań potencjalnego klienta. Totemy reklamowe mogą zostać umieszczone na otwartej, niezadaszonej przestrzeni, gdyż większość z nich cechuje się wodoszczelnością. Producenci gwarantują także bardzo dużą swobodę w zakresie projektowania samego wyglądu urządzenia – wygrawerowanie logo, dostosowanie wysokości totemu lub wielkości ekranu – nie stanowi żadnego problemu.

Nowoczesna reklama przyciąga klientów i cieszy oko. Pozwala także odczuć, że usługi danego przedsiębiorstwa są na najwyższym poziomie. Warto przemyśleć zainwestowanie w nowe technologie, które będą służyły jako nośniki reklam i z całą pewnością zainteresują klientów bardziej, niż tradycyjna forma reklamy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

trzy × dwa =