Właściciel każdej firmy doskonale wie, z jak dużym wysiłkiem wiąże się pozyskiwanie stabilnej liczby klientów. Doskonałe umiejętności interpersonalne to tylko połowa sukcesu. Lwia część przychodów biznesu zależeć będzie od tego, jak dobrze radzimy sobie w Internecie. Inwestycja w SEO oraz Google Ads opłaci się praktycznie w każdym przypadku. W jaki sposób działania na tych obszarach przekładają się na realne zyski? Wyjaśniamy krok po kroku.
Na początek porozmawiajmy o SEO. Co oznacza ten skrót? To szereg czynności, których celem jest optymalizacja danej strony dla internetowych wyszukiwarek. Wśród nich wymienić możemy: tworzenie treści ze słowami kluczowymi, zredukowanie czasu ładowania strony czy uproszczenie nawigacji z punktu widzenia użytkownika. Działania te inaczej nazywamy pozycjonowaniem stron www. Najlepiej jest zlecić je profesjonalistom z interaktywnych agencji. W wyniku zabiegów SEO nasza strona będzie pojawiała się wysoko w rankingu wyszukiwania w przypadku fraz związanych z naszą firmą.
Równolegle z pozycjonowaniem powinniśmy prowadzić także wirtualne kampanie marketingowe. Reklamy możemy wykupić zarówno w mediach społecznościowych, jak i w wyszukiwarce. Te ostatnie, czyli Google Ads w Szczecinie i innych miastach przygotowują agencje zajmujące się marketingiem i public relations. Dzięki nim na naszą stronę będą trafiały osoby o sprecyzowanych przez nas zainteresowaniach czy miejscu zamieszkania. W ten sposób z tłumu wyselekcjonujemy swoich przyszłych klientów.