Awaria sprzętu biurowego – z czyjej pomocy najlepiej skorzystać?

Dobrze, a przede wszystkim sprawnie działający sprzęt to gwarancja wydajnego funkcjonowania każdego biura. Dlatego też w sytuacji awarii komputera, drukarki albo niszczarki należy zadbać o niezwłoczne wyeliminowanie problemu, aby uniknąć kosztownego przestoju. Najlepszym rozwiązaniem jest skontaktowanie się z wybranym punktem serwisowym, ponieważ są tam zatrudnieni specjaliści doskonale znający się na kwestiach technicznych. Takie usługi jak serwis Canon są rozchwytywane i pożądane, gdyż sprzęt tej marki powszechnie stosowany jest w zaciszu domowym czy właśnie w biurach firm.

Samodzielna naprawa urządzeń to zły pomysł 

Urządzenia używane w biurach to na ogół zaawansowane i skomplikowane konstrukcje (np. laptopy, komputery stacjonarne, drukarki laserowe, niszczarki, kserokopiarki, laminatory, telefaksy), dlatego ich naprawa na własną rękę nie jest zalecanym rozwiązaniem. W większości przypadków usunięcie awarii wymaga bowiem fachowej wiedzy, umiejętności i zastosowania dobrej jakości części (oryginalnych i dedykowanych). Najlepiej jest zatem skorzystać z pomocy autoryzowanego serwisu, zwłaszcza jeśli dane urządzenie nadal objęte jest gwarancją producenta. 

Do jednych z firm oferujących umowę serwisową na bardzo dobrych warunkach należy m.in.: http://telekontrakt.pl/leasing/. Zakres usług takiego podmiotu obejmuje zarówno naprawy bieżące (dokonywane zazwyczaj w ciągu maksymalnie kilku godzin), jak i okresowe przeglądy oraz konserwacje, remonty starego sprzętu i ekspertyzy techniczne. Dzięki tym wszystkim czynnościom nasze urządzenia biurowe będą mniej podatne na usterki, w wyniku czego posłużą znacznie dłużej, a to z kolei pozwoli uniknąć kosztownych zakupów i niekomfortowych opóźnień w pracy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

20 − szesnaście =