Aplikacje mobilne na smartfony oraz inne urządzenia dają firmom możliwość nieustannego kontaktu z użytkownikowi, którzy są ich obecnymi lub potencjalnymi klientami. Dlatego też powinny one prezentować się ciekawie pod względem estetycznym, zachęcając tym samym do korzystania z nich. W ostatnich latach popularne stały się zwłaszcza aplikacje reklamowe, charakteryzujące się tym, że ich pobranie i użytkowanie jest darmowe, ale jednocześnie co jakiś czas wyskakują różne reklamy, zapewniające deweloperowi stały dochód.
W przypadku aplikacji reklamowych deweloper ma dużą dowolność w wyborze reklam, które będą wyświetlane w trakcie korzystania z serwisu. Mogą to być zatem zarówno tradycyjne banery, jak i wersje pełnoekranowe czy zaawansowane typu Rich Media. Te ostatnie umożliwiają zastosowanie ruchomych obrazów, co z pewnością zwiększa atrakcyjność w oczach użytkownika. Nie bez znaczenia pozostaje też fakt, że deweloper ma stały dostęp do statystyk, w tym m.in. do pobrań aplikacji. Atrakcyjność omawianego rozwiązania doceniają liczni klienci agencji reklamowych i domów mediowych, którzy pragną skutecznie promować swoje wyroby albo usługi. Dzięki wykorzystaniu aplikacji mobilnej jako nośnika informacji mają bowiem możliwość łatwego dotarcia do konkretnych grup odbiorców, np. kobiet w ciąży, osób uprawiających sport, miłośników mody czy alergików. Poza tym duża różnorodność formatów reklamowych sprawia, że osiągnięcie wyznaczonego celu odbywa się w krótszym czasie. Jeśli prowadzimy firmę i zależy nam na efektywnym promowaniu wyrobów, powinniśmy skorzystać z usług tej profesjonalnej agencji: https://www.4font.pl/.