Firmowe upominki – jak dobrać opakowanie?
Biznes i marketing
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Firmowe upominki – jak dobrać opakowanie?

Wiele firm w ramach promocji oferty produktowej lub usługowej ofiarowuje swoim klientom oraz kontrahentom różne upominki. Są to najczęściej drobne gadżety elektroniczne (np. pendrive`y), kubki, smycze, t-shirty, długopisy, a nawet słodycze. Oczywiście każda z tych rzeczy jest opatrzona logo lub hasłem reklamowym. Niektórzy przedsiębiorcy mają jednak spory problem z dobraniem stosownego opakowania.

Woreczki, pudełka i inne konstrukcje

Opakowanie powinno być dostosowane do rozmiaru i rodzaju wręczanego klientowi upominku. Jeśli jest to stosunkowo drobny przedmiot użytkowy – np. długopis – wówczas najlepszym wyborem będzie ozdobny woreczek wykonany z organzy albo małe pudełeczko. Oba te elementy są bowiem wystarczająco atrakcyjne wizualnie, a jednocześnie praktyczne. Z kolei do zapakowania słodyczy i kwiatów wprost idealnie nadaje się estetyczna oraz wytrzymała folia celofanowa. W przypadku większych przedmiotów, takich jak choćby koszulki czy kubki, zdecydujmy się natomiast na odpowiednio udekorowane pudełko kartonowe. Jeśli interesują nas tego rodzaju opakowania z nadrukiem Poznań to miasto, w którym funkcjonuje przedsiębiorstwo zajmujące się ich produkcją.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Co zrobić, gdy nie mamy pomysłu na wystrój wnętrza?
Co zrobić, gdy nie mamy pomysłu na wystrój wnętrza?
W trakcie urządzania pomieszczeń we własnym domu jednorodzinnym lub mieszkaniu mamy do wyboru dwie opcje. Po pierwsze możemy zrobić to […]
Co to są telefony VOIP?
Co to są telefony VOIP?
Zwykły telefon stacjonarny to sprzęt, który znajduje się w mieszkaniach większości naszych rodaków, mimo że powinien już dawno odejść w […]
Jak zadbać o swoje zdrowie psychiczne?
Jak zadbać o swoje zdrowie psychiczne?
Aby móc w pełni cieszyć się życiem, należy zadbać nie tylko o sferę fizyczną, czyli odpowiednią aktywność oraz odżywianie, ale […]
Ostatnie wpisy