Firmowe upominki – jak dobrać opakowanie?
Biznes i marketing
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Firmowe upominki – jak dobrać opakowanie?

Wiele firm w ramach promocji oferty produktowej lub usługowej ofiarowuje swoim klientom oraz kontrahentom różne upominki. Są to najczęściej drobne gadżety elektroniczne (np. pendrive`y), kubki, smycze, t-shirty, długopisy, a nawet słodycze. Oczywiście każda z tych rzeczy jest opatrzona logo lub hasłem reklamowym. Niektórzy przedsiębiorcy mają jednak spory problem z dobraniem stosownego opakowania.

Woreczki, pudełka i inne konstrukcje

Opakowanie powinno być dostosowane do rozmiaru i rodzaju wręczanego klientowi upominku. Jeśli jest to stosunkowo drobny przedmiot użytkowy – np. długopis – wówczas najlepszym wyborem będzie ozdobny woreczek wykonany z organzy albo małe pudełeczko. Oba te elementy są bowiem wystarczająco atrakcyjne wizualnie, a jednocześnie praktyczne. Z kolei do zapakowania słodyczy i kwiatów wprost idealnie nadaje się estetyczna oraz wytrzymała folia celofanowa. W przypadku większych przedmiotów, takich jak choćby koszulki czy kubki, zdecydujmy się natomiast na odpowiednio udekorowane pudełko kartonowe. Jeśli interesują nas tego rodzaju opakowania z nadrukiem Poznań to miasto, w którym funkcjonuje przedsiębiorstwo zajmujące się ich produkcją.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Co jest potrzebne do prawidłowego wykonywania ciast w cukierni?
Co jest potrzebne do prawidłowego wykonywania ciast w cukierni?
Cukiernia to miejsce, gdzie tworzone są przede wszystkim słodkie wypieki w postaci ciast, tak lubianych przez wielu z nas. Jednak […]
Co posiada każda dobrze prosperująca restauracja?
Co posiada każda dobrze prosperująca restauracja?
Kiedy rozpoczynasz biznes restauracyjny, musisz mieć dobre pojęcie o rzeczach, które mogą pomóc w sprawnym funkcjonowaniu Twojego biznesu. Oto kilka […]
Kiedy i jak można legalnie zniszczyć dokumentację?
Kiedy i jak można legalnie zniszczyć dokumentację?
Od kiedy weszło w życie rozporządzenie RODO, przedsiębiorstwa zwracają szczególną uwagę na proces przechowywania i przetwarzania danych osobowych swoich klientów […]
Ostatnie wpisy