Firmowe upominki – jak dobrać opakowanie?
Biznes i marketing
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Firmowe upominki – jak dobrać opakowanie?

Wiele firm w ramach promocji oferty produktowej lub usługowej ofiarowuje swoim klientom oraz kontrahentom różne upominki. Są to najczęściej drobne gadżety elektroniczne (np. pendrive`y), kubki, smycze, t-shirty, długopisy, a nawet słodycze. Oczywiście każda z tych rzeczy jest opatrzona logo lub hasłem reklamowym. Niektórzy przedsiębiorcy mają jednak spory problem z dobraniem stosownego opakowania.

Woreczki, pudełka i inne konstrukcje

Opakowanie powinno być dostosowane do rozmiaru i rodzaju wręczanego klientowi upominku. Jeśli jest to stosunkowo drobny przedmiot użytkowy – np. długopis – wówczas najlepszym wyborem będzie ozdobny woreczek wykonany z organzy albo małe pudełeczko. Oba te elementy są bowiem wystarczająco atrakcyjne wizualnie, a jednocześnie praktyczne. Z kolei do zapakowania słodyczy i kwiatów wprost idealnie nadaje się estetyczna oraz wytrzymała folia celofanowa. W przypadku większych przedmiotów, takich jak choćby koszulki czy kubki, zdecydujmy się natomiast na odpowiednio udekorowane pudełko kartonowe. Jeśli interesują nas tego rodzaju opakowania z nadrukiem Poznań to miasto, w którym funkcjonuje przedsiębiorstwo zajmujące się ich produkcją.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak dbać o wentylację w firmie?
Jak dbać o wentylację w firmie?
Wentylacja w firmie to jeden z podstawowych czynników wpływających na zapewnienie odpowiednich warunków do pracy. Dodatkowo źle serwisowany system jest […]
Jak często należy kontrolować stan opon w pojeździe ciężarowym?
Jak często należy kontrolować stan opon w pojeździe ciężarowym?
Opony, które stosuje się w samochodach ciężarowych muszą być trwałe, ponieważ od nich zależy komfort jazdy oraz bezpieczeństwo. Muszą one […]
Ciągłe zmiany w prawie podatkowym – co robić żeby być na bieżąco?
Ciągłe zmiany w prawie podatkowym – co robić żeby być na bieżąco?
Podatki dotyczą zarówno osób fizycznych pracujących na przykład na etacie, jak i przedsiębiorców prowadzących swoją własną działalność. Pierwsi i drudzy […]
Ostatnie wpisy