Firmowe upominki – jak dobrać opakowanie?
Biznes i marketing
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Firmowe upominki – jak dobrać opakowanie?

Wiele firm w ramach promocji oferty produktowej lub usługowej ofiarowuje swoim klientom oraz kontrahentom różne upominki. Są to najczęściej drobne gadżety elektroniczne (np. pendrive`y), kubki, smycze, t-shirty, długopisy, a nawet słodycze. Oczywiście każda z tych rzeczy jest opatrzona logo lub hasłem reklamowym. Niektórzy przedsiębiorcy mają jednak spory problem z dobraniem stosownego opakowania.

Woreczki, pudełka i inne konstrukcje

Opakowanie powinno być dostosowane do rozmiaru i rodzaju wręczanego klientowi upominku. Jeśli jest to stosunkowo drobny przedmiot użytkowy – np. długopis – wówczas najlepszym wyborem będzie ozdobny woreczek wykonany z organzy albo małe pudełeczko. Oba te elementy są bowiem wystarczająco atrakcyjne wizualnie, a jednocześnie praktyczne. Z kolei do zapakowania słodyczy i kwiatów wprost idealnie nadaje się estetyczna oraz wytrzymała folia celofanowa. W przypadku większych przedmiotów, takich jak choćby koszulki czy kubki, zdecydujmy się natomiast na odpowiednio udekorowane pudełko kartonowe. Jeśli interesują nas tego rodzaju opakowania z nadrukiem Poznań to miasto, w którym funkcjonuje przedsiębiorstwo zajmujące się ich produkcją.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Dlaczego warto się nauczyć szyć?
Dlaczego warto się nauczyć szyć?
Jeszcze kilkanaście lat temu, umiejętność szycia była dość powszechna. Nauka naprawiania i przerabiania ubrań nie jest jednak popularnym rozwiązaniem wśród […]
Jakich urządzeń używa się powszechnie do frezowania?
Jakich urządzeń używa się powszechnie do frezowania?
Frezowanie, jako wymagająca czynność, która pozwoli na odpowiednie wykończenie metali, drewna czy tworzyw sztucznych wymaga również odpowiednich narzędzi, dzięki którym […]
Modowe inspiracje na lato
Modowe inspiracje na lato
Wraz z nadchodzącym latem warto przyjrzeć się swojej garderobie i sprawdzić, czy nie są aby potrzebne nowe fasony odzieżowe. A […]
Ostatnie wpisy